Letra É O Drip

Letra É O Drip. The song name is my drip sung by dixie d'amelio. É o seguinte eu to numa casa cheia de noia / e eu resolvi chamar todo mundo pra fazer uma música / então tem cada um aqui no microfone,cantou qualquer coisa aleatoria / e o

O Drip Letter Art Logo Logotype Stock Vector Royalty Free 588758606
O Drip Letter Art Logo Logotype Stock Vector Royalty Free 588758606 from image.shutterstock.com
The song name is my drip sung by dixie d'amelio. I ain't gon' cry too long (no), i'm back on drip (yeah) drip, my drip, my drip (drip), right back on my drip (drip, drip) Meeting john at dale's junior, winked an eye, and point a finger meeting john at dale's junior, winked an eye, and point a finger

inv3nção uh, uh sabe que eu digo na onda esse beat lombra se eu aqui na responsa que eu tô pique onça eu faço acontecer olha esse verso pra tu ver sabe que isso é pra valer, sabe que isso é pra valer sabe que isso é pra valer, uh!

An oil drain pan helps catch the oil as it drains from the motor to keep the mess off your driveway or garage floor. If i quit now, then i'm dead wrong. E uma longa vida para o meu hater. Eu não vou negar, que sou louco por você, tô maluco pra te ver, eu não vou negar, eu não vou negar, sem você tudo é saudade,.


0 Response to "Letra É O Drip"

Postar um comentário

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel